Få styr på reglerne om persondataforordningen

24. maj 2018

Den 25. maj træder persondataforordningen i kraft. Reglerne i forordningen betyder at alle virksomheder som har ansatte og/eller har samarbejdspartnere eller kunder, skal opfylde reglerne i forordningen. 

Seges har lavet en pjece som i 5 punkter hjælper dig som landmand til hurtigt og effektivt at implementere reglerne om persondata i din virksomhed. Pjecen kan læses nedenfor eller downloades her: Få styr på reglerne om persondata

Ifølge pjecens punkt 4 er det bl.a. vigtigt at man udarbejder en intern og ekstern persondatapolitik, som beskriver, hvordan din virksomhed har tænkt sig at leve op til reglerne i forordningen. Som hjælp til dette er der udarbejdet to skabeloner, som du evt. kan anvende. For at kunne anvende skabelonerne kræver det at du har Word installeret på din PC.

Hent skabelonerne her:

skabelon_personalepolitik_ansatte
skabelon_personalepolitik_kunder_samarbejdspartnere

Hvis du, efter at have læst pjecen, har yderligere spørgsmål vedr. persondataforordningen er du velkommen til at kontakte vores HR-medarbejder Karin Schmidt på tlf. 9681 4320.

 

Få styr på reglerne om persondata
Tilbage til toppen